مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی با حضور ۴۲۵ برگزیده قرآنی از ۲۵ لغایت ۲۸ آبان در شهر قوچان برگزار می شود.

مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی در شهر قوچان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ،جعفر حسینی مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی با حضور 425 نفر از برگزیدگان مسابقات شهرستانی از 25 لغایت 28 آیان ماه در شهر قوچان برگزار می شود.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه این مسابقات در  رشته های حفظ ،قرائت ،ترتیل ،اذان و دعاخوانی برگزار می شود تصریح کرد:214 نفر در بخش برادران و 211 نفر در بخش خواهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقات در سه نوبت صبح ، عصر و شب از ساعت 8 الی 22 برگزار می شود.

حسینی با اشاره به اینکه  سطح داوران این مسابقات کشوری و بین المللی خواهد بود افزود: 10 داور در بخش برادران و  10داور در بخش خواهران این مسابقات را داوری خواهند کرد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین اداره کل اوقاف خراسان رضوی ،فرماندار و امام جمعه و مسئولین شهرستان قوچان برگزار می شود اظهار کرد:این مراسم  با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی،رئیس مرکزامورقرآنی سازمان اوقاف وامورخیریه در ساعت 18 رو ز 25 آبان ماه در مسجد جامع شهر قوچان برگزار می شود.

و ی در خاتمه گفت: اسکان برگزیدگان قرآنی خراسان رضوی در خوابگاه مدارس شبانه روزی شهر قوچان صورت می پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.